úterý 3. března 2015

Opravdu važný problém!! A když překvapí chlap...

Určitě jste zaregistrovali, že svět řeší opravdu važný problém!!!
Dva tábory lidí se nemohou shodnout, jestli šaty na obrázku jsou bílo-zlaté nebo modro-černé. 
Pokud náhodou nevíte, o co jde, klikněte SEM.
I já myslela, že jde o vtip.... A tak jsem se svého chlapa doma zeptala, jak vidí ty šaty. Něco kutil a krásně to vonělo... S utěrkou v ruce přišel k monitoru a povídá:
"Modrý s černým. Proč?"
"Cože?? Vždyť jsou bílo-zlatý!"
"Kam koukáš? Tohle je modrý a proužky jsou černý." vysvětloval.
"No nene, vždyť to vidím! Tohle je bílý a proužky jsou zlatý!"
Naštěstí odběhl. Nechápu, jak může vidět modrou!!??

A tenhle opravdu vážný problém, který lidstvo řeší, krásně demonstruje, že jednu věc OPRAVDU můžeme vidět jinak. A jak je důležité - obzvlášť v partnerství - respektovat, že oba máme pravdu!

Po chvilce zkoumání šatů (jestli fakt nezahlídnu modrou) mi pod nosem zavoněla mňamka. Chlapovo perníková premiéra. Ujistil mě, že perník je hnědý. (Že tam zas vidím bílou raději zamlčím :))) )





Mňam!

Mimochodem, jakou barvu šatů vidíte na první fotce v článku vy?
Krásný den...Kat....

PS: No není to hezký svět, když vážné problémy jsou o barvě šatů? :)



25 komentářů:

  1. Bílo-zlaté. I dcera. Vůbec nechápu tu modrou. Prostě mi to mozek nebere. A perník vypadá dost dobře. A hnědě :-).m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej v klubu bílo-zlatých :)
      Jo, perník i moc dobrý byl.... Ale šlehačka byla bílá, že jo?? :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  2. když jsem na ty šaty nazala napoprvý, ani jsem si nečetla o co jde a hned mi naskočilo v hlavě, že je to skvěle nafocená fotka, kdy člověk neví, jakou to má barvu.. vidím oboje, bílá i modrá, teď si začínám myslet, že je se mnou něco špatně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu vidíš na té první fotce obě varianty?? Tak to jsi rarita!!! Já tu modro-černou vidím až na té poslední, na té "dobré". Nis špatně s Tebou není...., máš prostě dar :)
      Krásný den...Kat...

      Vymazat
  3. Ahoj Kat, ma prvni reakce byla, ze saty jsou skaredy a barva me nezajima :))) ale vidim modrou s tmave hnedou. Mej se krasne, V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Tobě nestačí modro-černá?? Ty hned tmavě hnědou... :) No, já patřím k bílo-zlatým, nemohu posoudit... :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  4. Jako vážně? já vidím jen modrou a černou a nechápu jak by se tam mohla vzít ta bílá a zlatá, to snad není možný, ne?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako vážně? :) Já patřím do klubu bílo-zlaťáků, takže nechápu tu modrou... Jako fakt tam je?? :))
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
    2. Teď jsem to otevřela znova a jsou bílo-zlaté!! Ptám se tady kluků a oni že si z nich dělám prdel, že jsou modro-černé. Tak to je fakt hustýý :D

      Vymazat
    3. Tak vítej v klubu zlaťáků :)

      Vymazat
  5. já už na to koukala spoustakrát, jestli tam neuvidím něco jiného a furt nic - pořád jen modrá a černá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak tady se mi schází většina "modráků" :). Já prostě vidím bílou... Je to fakt vážný problém!!! :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  6. Haha,
    tak modrou a černou nevidím, i kdybych se zbláznila, stejně tak manžel ;))
    Karoli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, dalží bílo-zlaťáci do klubu :)
      Krásný den/večer, Karoli. Pozdravuj manžela... :)
      Kat....

      Vymazat
  7. Ahoj Kat, já vidím bílo-zlatou, ségruš modro-černou. Vědci tvrdí, ze je to mozkem.. Některý potlačuje tmavé tóny a některý světlé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to jsou věci... :) Jojo, názor vědců jsem četla :) (ale stejně jim nevěřím :D )
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  8. Nazdarek, ja taky vidim bilo zlatou a manzel modro cernou. Ja jsem si to oduvodnila tim, ze konzervy vidi bilozlatou a lidi s fantazii modrocernou:))) Nejlepsi je se zeptat deti - ty vetsinou vidi modrocernou (deti fantazii zkratka maji) a nekteri i oranzovo hnedou, jak jsem zjistila u kamaradcinych deti:) Tak barvickam a pernikum zdar. (Hnedej pernik me mooc pobavil).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, já nejsem konzerva :)))) A Ty taky ne.... :)
      Je to zkrátka zajímavé... A oranžovo hnědá? Tak to je ještě o level dál.... :)
      Hnědej perník mě pěkně zasytil :)
      Krásný a veselý den... :) Kat....

      Vymazat
  9. Super článek. Pobavil :-D Já teda vidím bílou a zlatou barvu. Nechápu jak je možné, že někteří je vidí modročerné.
    vmemzivote

    OdpovědětVymazat
  10. Klikla jsem na ten tvůj odkaz abych se znovu podívala na ty šaty a vidím modročerné. :-o To není možné. Zvětším obrázek, zavřu obrázek a vidím bílozlaté. Sjedu níž s obrazovkou, vyjedu nahoru a jsou modročerné. :-D Opravdu si nedělám srandu, zkus si s tím taky tak pohrát, jestli to nebude i u tebe tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, zkoušela jsem otevřít, zavřít, sjet nahoru, dolů, do strany.... a nic. Pořád bílo-zlatá :)))) Tak já nevím...Asi jsem lehce omezená!!! Je to vážné.. :)
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
    2. Z toho si nic nedělej. I můj přítel stále vidí bílo zlaté. :-D

      Vymazat
  11. Nejdřív jsem viděla bílo-zlaté. Když jsem pak ty šaty viděla v normální barvě a vrátila jsem se na tu původní fotku, najednou jsem je viděla modro-černé. Pak už mi nikdy nešlo je vidět bílo-zlaté. :) Ale tak o tom, jak náš zrak mozek šálí jsou všechny optické klamy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ráďo, to jsi kouzelnice.... Já zkouším všelijaké fígle, ale zůstanu prostě bílo-zlaťák... :)))
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
    2. A tak to mám i já. :-D Je to opravdu zajímavé. Až na to, že já ty barvy vidím střídavě.

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.