pátek 7. listopadu 2014

Splním si sen – Štěpánka

Jedno krásné podzimní odpoledne jsme seděly s kamarádkou Štěpánkou nad šálkem vynikající kávy a povídaly si o snech. No dobře, že jsme po kávě vymlaskly lahvinku jednoho pozdního sběru, to zastírat nebudu.  A než se hovor stočil k jiným veledůležitým tématům, pamatuji si jeden ze Štěpánčiných snů.

ZHUBNU
zdroj


To si říká mnoho z nás, včetně mě, ale prd pro to dělá.
Štěpánka si dala jasný cíl, který ohraničila počtem shozených kilogramů.

Kolik bys chtěla zhubnout?
Ještě dvacet kilo.
Cože??
No, sedmnáct už jsem zhubla.
Cože??!! (obracím do sebe sklenku a chvíli nepřítomně zírám). Fííha. Tak to klobouk dolů. Za jak dlouho?
Za tři čtvrtě roku.
Co Tě motivovalo k tomuhle kroku?
Zdraví. Začala mě bolet kolena. A jako každá ženská se chci líbit.
Co bylo na začátku nejtěžší?
Začít. A pak vydržet, protože mi kila vůbec nešla dolů. Za 3 měsíce jsem zhubla jen 3 kila. A to jsem si říkala, že nemá snad smysl takhle dřít a odříkat si jídlo. Chodila jsem cvičit 4x týdně a měla sestavený zdravý jídelníček.
A co rozhodlo, že‘s vydržela?
Právě to zdraví. Kolena mě opravdu bolela.
Co se stalo po těch třech měsících?
Začala jsem jíst normálně. Jedla jsem všechno, ale menší porce.
Jak a co vlastně cvičíš?
Chodím do jednoho fitness, kde mají certifikovaný program LoseWe. Musím říct, že tímhle cvičením jsem shodila nejvíc. Pak chodím na Zumbu a na kruhový trénink. Teď chodím jen 2x týdně, protože to kvůli práci nestíhám. No, ale teď se stěhuju za prací jinam.
Aha. A jak to budeš se cvičením dělat?
Zkusím najít nějaké cvičení tam a budu chodit na túry. Stěhuju se totiž na Šumavu.
Jůůů, Šumava, Tak tu Ti závidím. Hele, Štěpánko, ale já si pamatuju, že ses nechala vyhecovat k půl maratonu.
Néééé, jen ke čtvrt maratonu. Teď ale nemohu běhat, jsem po operaci kolene.
Takže „náš“ maraton v roce 2016?
Jo, to jo.

Říkám vám, nepijte alkohol. Štěpánka se onehdy nechala vyhecovat na oslavě. Byla jsem u toho.
A já??!!!! Já jí teď slíbila, že poběžím s ní!!

A co vy? Umíte jít za svým snem?
Krásný den…Kat….

PS: Štěpánce držím palce a o plnění jejího snu vám ještě dám vědět.


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12599409/?claim=cv9dj4y42wb">Follow my blog with Bloglovin</a>

3 komentáře:

  1. Ahoj Kat, Stepanka je sikula, klobouk dolu :) Myslim, ze kdyz ma clovek cile a sny, tak se mu jde zivotem mnohem mnohem lepe - jen se nesmi vzdat, kdyz vidi prekazky. Mej se krasne, V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veru, moje slova :) Je to tak jednoduché, že? A stejně někdy škobrtám a pochybuji...
      Krásný den...Kat....

      Vymazat
  2. Haha, to znaaaam!
    Ja jsem bezela svuj prvni pulmaraton, kdyz jsem zacala randit se svym Matthesem a on se me na druhym randeti zeptal, jestli s nim nechci bezet pulmaraton. Tak jsem rekla, ze jo... A to jsem predtim ubehla max 4km :)

    OdpovědětVymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.