pátek 23. října 2015

Tomuhle snu helfnu...

Byl to pan doktor našeho psa. Byl vážně moc hezkej. Nikdy jsem neviděla láskyplnější zacházení s pacientem. Vždycky ho chlácholil a drbal za ušima. Tenhle doktor hodně sportoval. Můj bejvalej s ním hrál fotbal, squash, jezdil na kole a já nevim co všechno. 
A tenhle doktor, Honza, napsal knížku ... "Knížka by se měla jmenovat Moje cesta na kole dětem." Chtěl ji vydat teď na podzim u příležitosti narození jeho syna Honzíka. 

Jenže už se nedočkal... Ani syna, ani vydání knížky. 

Byl to pan doktor našeho psa. A kromě zvířat pomáhal dětem. Byl vážně moc hezkej a že všechny ty sporty zvládá s jednou nohou, jsem věděla od bejvalýho. 
Jo, ta zákeřná nemoc. 

Jeho knížka bude o vzletu, sešupu, o boji, o pomoci onkologicky nemocným dětem, bude o HONZOVI. A ta knížka bude pomáhat dál!! Tak až ji uvidíte, koukejte si ji koupit. Totiž veškerý výtěžek půjde na rozvoj dětského hospice Nadačního fondu Klíček v Malejovicích. To je místo, kde mohou umírající děti trávit své poslední dny. "Knížka má napomoci všem dětem, které cestu k uzdravení své nemoci nenašly.

K vydání knížky je potřeba ještě pár tisícovek a tak se parta holek, co něco umí (vizážistky, kadeřnice, fotografky, manikérky), rozhodly uspořádat akci. Pro celé rodiny... Už zejtra!!! Pomůžu už jenom tím, že si dám kafe :) Všechny korunky poputujou na vydání knížky. 



Já teda jdu. A už se těším na hýčkání...
Kdo jde se mnou??

Holky, moc vám děkuju!!
Krásný den...Kat....

2 komentáře:

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.