pátek 16. října 2015

KOSTITŘAS. Nejsem odborník.

Znáte to. 
zdroj
Dneska každej, kdo má díru do zadečku, povýší se na odborníka. Znám několik spolujezdců, kteří radí, jak má řidič řídit. Přitom nemají řidičák. Znám několik odborníků na výchovu dětí, přitom nemají děti. Znám několik odborníků na zdravý životní styl, přitom jsou obézní..... a tak dále. 


Já teda NEJSEM odborník. 
S hubnutím a cvičením mám ale trochu zkušeností. Nikdy jsem nepotřebovala nějak zvlášť hubnout, ale uměla jsem radit. (To mi jde ostatně pořád, nejvíc doma :)) Můj muž mě proto miluje.)


Jako dítě jsem cvičila gymnastiku. (Kde ty časy jsou...) 
Jako velká jsem jezdila jako cvičitelka na hubnoucí pobyty s obézními dětmi. Je radost, když některé z nich potkám a jsou z nich hubeňouři. 
Jako velká jsem byla trenérkou spinningu (klik).
Jako velká jsem trochu sportovala.
A jako velká jsem se v jedné posilovně, kam jsem chodila cvičit, přihlásila do soutěže "Shoď svého tučňáka". Tam jsem na vlastní kůži zažila, jaké to je, když se velmi efektivně hubne. O tučňákovi vám ale napíšu někdy příště. 

Takže, i když mám taky díru do zadečku, nejsem odborník. Proto v KOSTITŘASU neradím. Ale jestli vás inspiruji...., je to fajn :)


zdroj


Krásný den... Kat....

PS: Děkuju za maily, které dostávám.... V těch teda i poradím :)

2 komentáře:

  1. "Shoď svého tučňáka" - to zní naprosto výborně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A výborné to i bylo :)... Napíšu...
      Krásný den a Tvojí dietě zdar!! Kat....

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.