pondělí 27. března 2017

Kuk

Oprášila jsem tlačítko "Kuk na blog" a zjistila jsem, že i když je tu klid, nuda, vše při starém... někdo sem juká i kuká. A o to milejší je, že občas napíše i hladivý (NE chladivý) komentář...

Tak co bych vám o sobě zas řekla? 
Znáte to, slíbím... a prd. 

I když..., mám pořád veselý život, jen si zkrátka neumím najít čas a pozdravit vás.
Tak hned zítra nabonzuju, jaké peripetie mám se jménem. Teda spíš s příjmením...

Taky máte nějakou sranda historku? 
Sem s ní :)

Krásný den...
Kat....

6 komentářů:

  1. úvěrová společnost, která mi poskytuje půjčku ve výši 5 000 000,00 USD, když ostatní investoři půjčky zanedbali moji nabídku, ale pan benjamin lee mi poskytl úspěšnou půjčku. Jsou přímo zapojeni do financování půjček a projektů z hlediska investic. poskytují finanční řešení společnostem a jednotlivcům, kteří hledají přístup k fondům kapitálových trhů, mohou vám pomoci financovat váš projekt nebo rozšířit vaše podnikání .. e-mailový kontakt :::: také 247officedept@gmail.com nebo napište na číslo whatsapp na + 1- ( 989-394-3740)

    OdpovědětVymazat
  2. Potřebujete peníze ihned? Zkuste určitě půjčku online amigoz.

    OdpovědětVymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.