pátek 4. července 2014

Blondýnovská reklamace

Jeee, já našla po praní prázdnou pračku!! Kroutím nad tím hlavou. 
Při bližším ohledání místa činu jsem zjistila, že prádlo zůstalo přilepené na bubnu.

"Dobrý den, potřebuji reklamovat lednič..."
"Tak to musíte na našich stránkách vyplnit reklamační formulář." přerušil mě hlas z toho e-shopu, z kterého jsem  - co se elektra týče - vybavila celej barák.

Vyplněno, čekám. 

Hned druhý den přišla odpověď: "Kontaktujte prosím přímo servisní linku výrobce. 
Tak já v tom e-shopu nechala kýbl peněz a oni takhle? 

Nevadí, volám. 

"Co je s tou pračkou?... Aha, píšeme. Bude vás kontaktovat technik."
"Co je s tou ledničkou?.... Aha, bude vás kontaktovat technik."


Zdroj obrázku: www.tshirtgroove.com
Čekám.... Telefon.

"Co je s tou pračkou?" 
"Na konci programu nečechrá prádlo. Často ho najdu přilepené na bubnu." vysvětluju od počátku reklamace potřetí. 
Od velice příjemného pána se dozvídám, že mám sledovat, jak se pračka na konci praní chová. Ta moje "vada" může být druhem prádla. A protože teď všichni výrobci hrají na spotřebu A +++++++++, pračka si zkracuje dobu programu, co to jde. Když je třeba málo prádla, nečechrá tak dlouho a prádlo se prostě po ždímání od bubnu neodlepí. Mám zkusit dát méně otáček. 

Nesu si židličku do prádelny, zapínám pračku a čekám..... Telefon. 

"Co je s tou ledničkou?"
"Moc chladí." vysvětluju o ledničce potřetí a jdu do kuchyně. 
"Vy reklamujte ledničku, protože chladí?" výbuch smíchu na obou koncích telefonního spojení. 
S uslzenýma očima od smíchu dostávám ten den již druhou přednášku, tentokrát o lednicích. Má tam být 3 až 9 stupňů. Kolik tam mám já? Nevím. Určitě málo. Víno je přechlazené. Zase smích...
"A taky mi tam teče voda. Pod těma šuplíkama dole je louže."
"Nemáte ucpaný ten odtokový kanálek na zadní stěně?"
"Ne....!!      ......   Jeeeee, lísteček ze salátu." Další výbuch smíchu na obou koncích. 
"Tak si změřte teplotu a já se vám na ni přijedu mrknout příští týden." znovu výbuch smíchu. 

Mezitím jsem zjistila, že v lednici mám 3°C. Ačkoliv mám intenzitu chlazení nastavenou na jedničku (=chladí nejméně), víno je fakt přechlazené!! 
A pračka? Tu teď používám jako domácí kino :).


Zdroj obrázku: www.randomgif.com

A co vy? Jaké máte zkušenosti s reklamacemi?
Krásný den. Kat....

4 komentáře:

  1. :))) Tak to mě pobavilo :))) ... nejvíc 3. výbuch smíchu :)))
    pa, Karoli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))), děkuji. No, jsem zvědavá, až pán přijde... :)
      Krásný den. Kat....

      Vymazat
    2. Popřemýšlela jsem, co jsem vlastně kdy reklamovala ... ?
      Tak normálně ...
      ... boty (po 6 měsících prochozená rozlepená podrážka, ačkoli "značkové", s reklamací problém nebyl a našla jsem v tom i výhodu - na každý rok nové a za jednu cenu :)))
      ... reklamovali jsme i potraviny (do data min. trvanlivosti zbývá ještě 14 dní a potravina na vás hází bílozelené úsměvy :)))
      ... co mě ale dostalo? ... reklamace žehlícího prkna ... opravdu mě nenapadlo, jak je důležité nenechat účtenku o nákupu žehlícího prkna náhodě (popravdě, kdo by čekal jeho poruchu?) ... no nic, vyndám prkno, zapnu žehličku na střední výkon, začínám žehlit - přežehlím první tričko a ??? ... nevěřím svým očím ... prkno má díru, tedy potah prkna má díru ... supím ... konečně si koupím nové žehlící prkno (bez přemýšlení to staré vyhodím), dokopu se k žehlení a ono tohle? ... tak to ne ... vypravím svého manžela do obchodu i s prknem (mám doma i jiné povinnosti), očekávám že bude s reklamací úspěšný ... manžel je pryč už asi 25 min (ačkoli jel autem a obchod máme za humny) ... za chvíli telefon ... KDY jsi to prkno kupovala? Odpovím s přesností na minuty ... dalších 30 min čekám, nic ... předem už mám radost, že ačkoli bez účtenky, reklamace bude zřejmě úspěšná ... za chvíli slyším cvaknutí dveří, letím do chodby, otevírají se dveře a tam? ... manžel, i s prknem ... reklamace byla neúspěšná (ačkoli se prodavačky reklamací zabývaly cca 45 minut, ověřily, že prkno jsme koupili v jejich obchodě a další prkna stále stojí v regále ... manžel s reklamací neuspěl ... neměli jsme prostě účtenku ...
      A co ono žehlící prkno??? ... Stále stojí u nás v obýváku ... ještě jsme nekoupili nové :)))
      Hezký večer, Karoli

      Vymazat
    3. No jooo, někdy holt administrativa vítězí nad lidským rozumem... :(
      Myslím, že reklamace žehlícího prkna je jedinečná... Tak držím palce a přeju co nejmíň reklamací v životě :)
      Kat....

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.