pondělí 14. září 2015

Dáreček ...

Minulou středu mi přišel pohled...
A ne ledajaký.
Poštovní holub si dal na čas. Byl odeslaný 18. srpna. A tak mi domů přinesl kousek léta...




Ten pohled byl dárkem. Originálním. 
Od úžasné Martinky z blogu Inspiruj mě. Její blog slavil druhé narozeniny a my dostávali dárky. Všichni, kdo chtěli, mohli dostat pohled z jejích cest. 
A já chtěla... 



Protože pohledy jsou úžasné!! 

Můžu:
  • k nim přivonět
  • si prohlídnout, co mi odesílatel vybral za obrázek
  • ho přilepit na zeď, na nástěnku, na lednici
  • ho použít jako záložku do knížky
  • ho založit do krabice k ostatním pohledům a občas tak procestovat svět
  • si přečíst, co mi odesílatel píše :)
  • se pokochat tím pocitem, že jsem někomu stála za tu námahu...

Já pohledy posílám! Jen jednou jsem tátovi neposlala pohled ze Soulu a do dneška ho to mrzí. (No dobře, trochu mi to vyčítá. Jenže já tam fakt nějak nenašla trafiku, nebo co).
Takže já pohledy posílám ...., ale už jich moc nedostávám. Teď je to o esemeskách a když se někdo jó plácne přes kapsu tak přifrčí i ememeska. Skóre obdržených pohledů si zvyšuju sama. Joo, z cest je posílám i sama sobě. 
Taky to děláte?
(Ne, vánoční a velikonoční si neposílám) 

Takže..., přimlouvám se za to, ať každý pošleme aspoň jeden pohled někomu, kdo za to stojí.... Bude mít radost, věřte mi :)
Marti, děkuju za milý dárek....

Krásný den a pohledů plnou schránku...
Kat....

6 komentářů:

  1. Ahoj Kat, ja jich ted posilala deset naraz - akorat mi to zabralo skoro dva mesice :))) a uz mam v seznamu o jednu slecnu navic, ktera chce taky :) sobe pohledy neposilam, ale obcas si jeden koupim a schovam si ho doma. Btw slyselas o sluzbe pohlednice online - http://www.pohledniceonline.cz/? Taky zajimave :) mej se krasne, V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru. Hmmm, tak ještě, že ses dokopala...:)
      Pohledniceonline je parádní služba, ale ještě jsem ji nevyužila...Co Ty??
      Užívej v Kanadě...., těším se na další dávku foteček! :) Pa. K.

      Vymazat
  2. :-* Katy děkuju za tak krásný článek o pohledech! Vůbec jsem netušila, že by ti pohled ode mě udělal až takovou radost :) Ty fotky jsou rozkošné, máte doma stylový ručník :)
    Taky se přimlouvám za více pohledů do našich schránek! Ten pocit, když jdu vybrat schránku a najdu tam střípek ze světa naprosto zbožňuju :) Krásný den i tobě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti.... Tak milý pohled prostě musel udělat radost :) Navíc je to originální dáreček...!! :)
      Užívej podzimu. Těším sena další a další články... Papa. K.

      Vymazat
  3. pohledy mám taky moc ráda, posíláme z cest většinou rodičům, sobě si je jen kupuju a zakládám mezi fotky. Ale teď máme jednou za čas schránku plnou a to je paráda - kamarádi nám posílají přání do společného života - svatbu jsme měli už v lednu, ale svědek si to vzal na starost, pohledy měl u sebe a teď jednou za čas nějaký ze schránky vylovíme - je to super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) To je hezké... :)
      Tak dodatečně všechno nejlepší k svatbě, ať je v manželství sranda....a ať vás to spolu pořád baví!!!! Držte se....
      A plnou schránku vám zavidím... Pa.K.

      Vymazat

Na vaše komentáře se těším a děkuji za ně:) Jsou pro mě motivací k dalšímu psaní.